Monday, April 30, 2012

၃၀ ဧျပီ ၂၀၁၁

- ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ က်မ္းက်ိန္မည္ click
- ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္နဲ႔ NLD က်မ္းက်ိန္ လႊတ္ေတာ္တက္ဖုိ႔ ဆုံးျဖတ္ click
- အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ား ေမလ ၂ ရက္ေန႔တြင္ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ အစည္းအေ၀း တက္ေရာက္မည္ click
- ႏိုင္ငံေရးျပႆနာ မျဖစ္လို၍ က်မ္းက်ိန္စာသားကို NLD လိုက္ေလ်ာ က်ိန္ဆိုမည္ click
- လႊတ္ေတာ္တက္ေရာက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ေျပာၾကား (႐ုပ္သံ) click
- ေမ ၂ ရက္ေန႔ လႊတ္ေတာ္အစည္းအေ၀း ျပန္လည္က်င္းပမည္ click
- NLD က်မ္းက်ိန္မည့္ေန႔ လႊတ္ေတာ္တက္ရန္ လႊတ္ေတာ္ကုိယ္စားလွယ္မ်ားအား ဖိတ္ၾကား click
  အန္အယ္လ္ဒီအမတ္မ်ား လႊတ္ေတာ္တက္ရန္ ဆံုးျဖတ္ click
- ၾကားျဖတ္ေရြးေကာက္ပြဲအႏိုုင္ရ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုုၾကည္ႏွင့္ အန္အယ္လ္ဒီအမတ္မ်ား ေမလတြင္ လႊတ္ေတာ္တက္မည္ click
- NLD လႊတ္ေတာ္ကုိ အျမန္ေရာက္ဖို႔ အမတ္ေတြ ႀကိဳးပမ္း click
- က်မ္းသစၥာကိစၥ အျမန္ဆံုးေျပလည္ေအာင္ NLD ေဆာင္ရြက္ေန click
- က်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆိုေရး စာသားေျပာင္းလဲဖို႔ ေတာင္းဆိုမႈအေပၚ ေဝဖန္သံ (တနဂၤေႏြ ေဆြးေႏြးပြဲ) click

0 comments:

Post a Comment